Feesten / partijen & zaalverhuur

Het grandcafe restaurant beschikt over verschillende ruimtes. Iedere ruimte heeft een eigen opgang, bar en toiletruimte. Wij bieden ruimtes aan voor gezelschappen van twintig tot maximaal driehonderd personen.

Wij kunnen voor uw feest, receptie, huwelijk, personeelsfeest, vergadering of intieme condoleance vrijwel alles organiseren. De ruimtes die wij voor uw bijeenkomst reserveren kunnen altijd worden aangepast aan uw speciale wensen of behoeften. Voor vergaderingen beschikken wij over flip-over, beamer.

Onze grootste bar biedt ruimte aan 150 personen en beschikt over een podium. Ons aangrenzend terras biedt ruimte aan circa 60 personen. De bar heeft de uitstraling van een bruin cafe. Ook hier geldt dat wij de inrichting naadloos kunnen aanpassen aan uw wensen. Wij bieden de mogelijkheid om voor u live muziek te verzorgen, een dj in te huren, apparatuur klaar te zetten en een ruime dansvloer te creëren.

Indien u interesse heeft om iets bij ons te organiseren, neem dan contact op met Susanne Boosten of Natasha Verheij. Zij helpen u graag bij het organiseren van uw feest of evenement. Zij zullen zorgdragen voor een voor u onvergetelijke dag.

Zaalverhuur

  • Al onze prijzen zijn inclusief bediening en zaalhuur bij besteding vanaf 500 euro
  • Eigen catering meenemen? Dan betaalt u 500 euro voor het gebruik van onze keuken exclusief consumpties
  • Uitsluitend op zaterdagavond bieden wij de mogelijkheid om een ruimte zonder bediening, eten en drinken te reserveren. Kosten 750 euro. Vraag naar de voorwaarden.

Heeft u er wel eens over gedacht om de condoleance na uitvaart of crematie bij ons te houden? Natuurlijk is een moment van afscheid van dierbaren een moeilijk en emotioneel gebeuren. Toch kan het juist goed zijn om in een andere omgeving zonder beperking van tijd nog eens na te praten onder het genot van een kopje koffie of misschien een drankje en een hapje. Wij verzorgen dit voor u in een rustige en afgesloten ruimte.

Ruime GRATIS parkeergelegenheid en goed bereikbaar met openbaar vervoer.